سبد خرید 0

از بین بردن حباب زیر کاغذ دیواری

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 20 مرداد 1400 در ساعت 11 : 3 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از مهم ترین نکات در دکوراسیون منزل کاغذ دیواری است که واقعا به خانه معنایی ویژه می دهد با وجود رنگ ها و طرح و مدل های جدیدی که امروزه در بازار بسیار وجود دارد و می توانید از آن تهیه کنید. کاغذ دیواری یک مشکل دارند آن هم حباب زدن در حین نصب است. اولا که باید فردی را بیاورید برای شما کاغذ دیواری نصب کند که این کاره باشد. خودتان نمی توانید آن را نصب کنید. حالا اگر خودتان کاغذ دیواری نصب کرده اید و داخل آن حباب هایی را مشاهده می کنید ایرادی ندارد می توانید با مای دکوری همراه باشید و یاد بگیرید که چه کار هایی برای رفع این اشکال باید انجام دهید. با مای دکوری برای طراحی یک دکوراسیون دیگر همراه باشید.

برای خرید پارکت لمینت با ما تماس بگیرید .

چرا کاغذ دیواری باد می کند؟

وقتی کاغذ دیواری را روی دیوار می گذارید، گاهی هوا زیر کاغذ دیواری قرار می گیرد و مدتی طول می کشد تا آن هوا از بین برود. این زمان بستگی به این دارد که هوا از کجا و با چه سرعتی عبور می کند. هرچه هوا بیشتر باشد، کاغذ دیواری سریعتر باد خواهد کرد. مراقب باشید که به باد یا حباب زیر کاغذ دیواری دست نزنید و منتظر بمانید تا حباب ها کم کم از بین برود.

روش از بین بردن حباب کاغذ دیواری

روش حذف حباب از کاغذ دیواری بسیار مهم است زیرا از پارگی کاغذ دیواری جلوگیری کرده و همچنین به زیبایی کاغذ دیواری می افزاید. برای انجام این کار، باید بسیار مراقب باشید و بسیار با دقت عمل کنید تا به کاغذ دیواری آسیب نرسانید. نرسیدن به خانه یا محل کار شما به هر حال ، حذف حباب ها و برجستگی ها از زیر کاغذ دیواری یک فرایند پنج دقیقه ای است. با مای دکوری این مشکلات را نخواهی داشت زیرا در مای دکوری بهترین متخصصین برای نصب کاغذ دیواری به منزل شما می آیند.

برای هواگیری کاغذ دیواری از وسائلی باید استفاده کنم؟

برای هواگیری کاغذ دیواری، به یک چاقوی تیز یا کاتر، یک سرنگ، چسب، یک اسفنج مرطوب، و یک غلتک نیاز دارید

برای ازبردن حباب داخل کاغذ دیواری چه اقداماتی لازم است؟

وقتی که حباب بر روی کاغذ دیواری ایجاد شد میتوانید با یک جسم تیز بر روی آن بزنید و هوا را از آن خارج کنید. لطفاً توجه داشته باشید که کاغذ دیواری را که نصب کردید چسب کاغذ دیواری آن هنوز خشک نشده است. منتظر بمانید تا چسب کاغذ دیواری خشک شود، در غیر این صورت کاغذ دیواری آسیب می بیند. حباب های زیر کاغذ دیواری را با دقت خالی کنید. مراقب باشید که اجازه ندهید کاغذ دیواری زیر دستان شما حرکت کند یا اگر فشار آنقدر زیاد نباشد که باعث پاره شدن کاغذ دیواری شود. با سررنگ به آرامی هواگیری را انجام دهید. هنگام تزریق چسب کاغذ دیواری، مطمئن شوید که میزان چسب تزریق شده زیاد نباشد، در غیر این صورت خودتان کار را خراب کرده و حباب دیگری از چسب ایجاد خواهید کرد. مهم است که قبل از استفاده از کاغذ دیواری خود را قرار داده و منتظر بمانید تا چسب کمی خشک شود. وقتی چسب خشک شد، کاغذ دیواری را با دقت در جای خود قرار دهید. آن را بکشید و کاغذ دیواری را وصل کنید. به راحتی می توانید از حباب کاغذ دیواری خلاص شوید. با این حال، اگر تجربه آن را ندارید، قطعاً باید از یک متخصص کمک بگیرید تا از هزینه های پیگیری جلوگیری کنید. اگر دلیل حباب کاغذ دیواری را درک کرده اید، اغلب هنگام گذاشتن کاغذ دیواری از آن استفاده می شود. حباب کاغذ دیواری را با دقت برش دهید و با استفاده از یک سرنگ تیز چسب اضافی را بردارید. اما به یاد داشته باشید که چسب کاغذ دیواری خشک شده است دیگر نمی توانید کاری انجام دهید. و خودتان نمی توانید از حباب کاغذ دیواری خلاص شوید در چنین مواردی، بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید تا از شر حباب کاغذ دیواری خلاص شوید.

نکاتی دیگر برای رفع حباب کاغذ دیواری

1_ می توانید از کاتر یا چاقو برای از بین بردن حباب ها هم استفاده کنید البته باید جوری از آن استفاده کنید که باعث پارگی نشود.
2 _ می توانید از دست کمک بگیرید تا بخش هایی از کاغذ دیواری را که برآمدگی دارد را کمی فشار دهید تا بادش از بین برود. حباب را فشار دهید تا تمام هوا از زیر کاغذ دیواری خارج شود. لطفاً اگر مدت زیادی از نصب کاغذ دیواری نمی گذرد، به کاغذ دیواری خود چسب نزنید. در صورت لزوم، با استفاده از سرنگ مقداری چسب به قسمتهایی که نیاز به چسب دارند چسب بزنید.
3_ چسب را داخل سرنگ بریزید و آن را به قسمت ترک خورده تزریق کنید. می توانید سرنگ را در فروشگاه ها تهیه کنید.
4_ هنگامی که باد در زیر کاغذ دیواری ناپدید می شود، آن را با یک غلتک صاف کنید. مراقب باشید غلتک را محکم روی کاغذ دیواری فشار ندهید، زیرا با محکم فشار دادن غلطک می توانید چسب از کاغذ دیواری بیرون می زند و دیگر نمیچسبد و همه جیز خراب می شود

برای خرید موکت با ما تماس بگیرید .

 

علت به وجود آمدن حباب در زیر کاغذ دیواری

اگرچه نصب کنندگان مطمئناً از چسب کاغذ دیواری استفاده می کنند و با یک کاردک آن را کاملاً صاف می کنند، اما این حباب ها ایجاد می شوند و چند روز طول می کشد تا دیوار کاغذ دیواری را جذب کند. آنها می دانند که بلافاصله پس از کاغذ دیواری و قبل از خشک شدن کامل کاغذ، حباب های کوچک و بزرگی در زیر کاغذ ایجاد می شود. این یکی از ویژگی های کاغذ دیواری است که در برخی از نقاطی که چسب وجود دارد هوا داخل آن می شود و مدتی طول می کشد تا دیوار کاغذ را به طور کامل به خود بچسباند. البته کسی که این کاغذ دیواری را نصب می کند با کاردک روی آن می کشد. ولی در هر صورت حباب ها هنوز ایجاد می شوند و چند روز طول می کشد تا دیوار کاملاً کاغذ دیواری را جذب کند. برای خریدی عالی مای دکوری بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

برای خرید چمن مصنوعی با ما تماس بگیرید .

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()